Nu tā, draugi. Sen neesmu pie Jums viesojies. Bet nu tas nenozīmē, ka nekas nav darīts. pastāstīšu par saviem ziemas darbiem un nedarbiem.
Kā jau daļa zinat, sezonas noslēgumā pārdevu savu StreetBlade un nopirku vietā citu moci.
Suzuki TL1000S
Šāds nu tas izskatījās tad, kad es to ieraudzīju pirmo reizi.
Tad, kad biju skatīties, nebija vēl pārliecības, ka man to vajag. Hondu vēl nebiju pārdevis un šim naudas nebija. Pasaucot zinošu draugu, braucu skatīties vēlreiz un tad jau darbinājām un klausijāmies, ko motors saka. Pirmais, kas iekrita acīs, motoram sulo daži saļņiki, sīkums. Viss pārējais likās ok un tika nolemts šo moci pirkt. nebiju ne grama izbraucis, bet vienmēr bija piesaistījis divpodu aparāts. Plus vēl tas, ka šim ir šprice. bija jau apnicis ņemties ar tām karborātoru problēmām.
Nu, un tad sākās jautrība. Mocis bija atvests no Francijas. dokumenti nozaudēti, bet pārdevējs galvoja, ka ir iespēja piereģistrēt bez papīriem un problēmu nekādu. Ņemot vērā, ka bija sarunāta nomaksa, norunājām, ka uz pēdējās summas saņemšanu, papīriem jābūt kārtībā lai varētu iet uz CSDD. Tā arī sanāca, ka pēc rīs mēnešiem iesniedzam sagatavotos papīrus CSDD un es atdodu pēdējo iemaksas daļu. Jau rokas sāk niezēt sākt ko darīt ar moci. CSDD pārstāve paziņo, ka būs mēnesis jāgaida, kamēr saņemsim atbildi no Francijas, ka viņu valstī šim mocim nav uzlikti liegumi un nav meklēšanā. Par to jau biju informēts un bija pārliecība, ka viss ok.
Varam sākt darboties ar moci. Protams, vai tad es būtu Viks no Streetfighters, ja nebūtu plāns šo aparātu izjaukt līdz pēdējai skrūvei un veidot ko pievilcīgāku.
Principā, varam sākt darīt pārbūves lietas, bet iekšā sēž mazais nemiers par dokumentiem un nolemju neko tālāk nedarīt, kamēr man nav papīri uz rokas. Paiet noliktais mēnesis un no CSDD nav ne miņas, ne zinas. Zvanu uz turieni un tur man paziņo, ka lieta kaut kur noklīdusi un vēl drusku jāuzgaida. Pēc nedēļas man paziņo, ka šādus aparātus vairs nevar reģistrēt, jo tas nav viņu pienākums meklēt citu valstu datubāzēs. Respektīvi, dabūn papīrus vai isziņu no Francijas, ka mocis nav meklēšanā. Francijas vēstniecības pārstāve pastāsta, ka visa pamatā ir fakts, ka Francijas konsulāts ir izformējis nodaļu, kas nodarbojusies ar šādiem jautājumiem un šobrīd viss, ko es varu darīt, braukt uz Franciju un meklēt iespēju atjaunot dokumentus. Sāk nolaizties rokas, jo ja no sākuma bija sajūta, ka šis mocis man pats lec rokās un salikās tik daudz faktoru tam, lai es to nopirktu, ka bija pārliecība, ka tas ir uzražots tieši man. Bet tagad, nākotne neskaidra. Devos pie pārdevēja un stāstiju problēmu. Ņemot vērā, ka mūsu noruna bija tāda, ka saņemu moci ar dokumentiem, šis galveno kārt ir pārdevēja problēmas. Tiek norunāts, ka līdz ziemassvētkiem papīriem ir jābūt un ja to nav, es dodu moci atpakaļ. Cilvēks esot goda vīrs arī meklēja visādus variantus. Iespēju reģistrēt citur un tad LV, bet izrādijās, ka pie mums ir bijušas privilēģijas šajā sakarā. Pēdējā iespēja, meklēt jaunu rāmi, kas arī izdevās un par nieka 99 Eiro no Vācijas tiek piegādāts man rāmis ar tīriem papīriem.
Atkal visu krāmēju virsū jaunajam rāmim, lieku iekšā motoru un vedu uz CSDD reģistrēt. Tas arī izdodas un nav pagājis ne pus gads, ka man beidzot ir moča tehniskā pase. No vienas puses prieks, no otras vilšanās, jo saprotu, ka līdz sezonas sākumam nepaspēšu pabeigt moci un nāksies to uzsākt drusku vēlāk.
Bet nu tas po, sākam darbu pie pārbūves. Atkal visu raujam nost, motoru ārā un tad jau katru lietu uz savu stūri. Pirmais, kas jāsaved kārtībā, motors.
Zintor dažas šo motoru slimības, tiek nolemts izdarīt visu, lai pirmās sezonas man nekas tam vairs nav jādara. Sākotnējais plāns bija izjaukt visu līdz pēdējam un samērīt vārstus un šāles, bet ņemot vērā laika trūkumu un pārliecību, ka tur visam jābūt kārtībā, tiek norauta tikai galva.
Tiek iepirkats visas vajadzīgās blīves, vārstu blīvslēgi, vārstu čaškas un sulojošie blīvslēgi sajūgam un kārbas izvadam.
Galva tiek aivesta pie meistara lai izslīpētu vārstu sēžas. Šai galvai tas ir jādara ļoti uzmanīgi, jo ja tiek noņemts pa daudz, galvu var izmest ārā. Tā pat ir ar pirmā poda izplūdes čaškām. Tās pēc noteiktiem kilometriem saplīst un tad iestājas mazi galvas kapi. Cilvēki, kas braukā ar šiem očiem, izskaitļojuši, ka tās vajag nomainīt ik pēc 40K kilometriem un tad viss ir gerai. Ņemot vērā, ka nezinu neko par iepriekšējo saimnieku un viņa veiktajiem darbiem, šīs čaškas ir galvenais iemesls, kapēc tiek ņemtas nost galvas.
Tālāk jau galvas izliktas atpakaļ, vārsti saregulēti un var ķerties klāt pārējam motoram
Daudz tīrīšanas šķidruma (lasīt, benzīna) un motors izskatās kā jauns. Plus vēl tika nomainīti atiecīgie blīvslēgi un pārjaucu sajūga mehānismu lai tas arī strādātu kā pulkstenis.
Tagad varu vest motoru atpakaļ pie rāmja un likt to iekšā, lai varam sākt plānot un darboties tālāk.
Papildus esmu sapircis un sadarījis vēl visādas lietiņas. Esmu pilnībā pārjaucis bremzes gan priekšā gan aizmugurē. Priekša vēl bija ok un vajadzēja tikai izmazgāt un nopulēt cilindrus, bet aizmugurei putekļu gumijas aizgājušas kapos. Tās pasūtītas un jau dabūtas. Plus vēl esmu tikcis pie jaunas radiālās bremžu mašīnas no GSX-R 1000 K8. Cerams, ka būs jūtams uzlabojums. Tagad palicis vizuālais tēls un krāsošana.
Uz šo brīdi viss, ceru, ka pietiks pacietības lasīt
Turpinājums sekos...